Treats for Halloween

Da er det bare 2 dager igjen til Halloween 🙂

Markus skal feire Halloween sammen med mange andre barn på “Fram”. Alle fra 4 kl. og oppover er hjertelig velkommene, det koster 50 kr.

Mie skal feire sammen med sine klassevenniner hos Lilja. Tenkte da at jeg skulle lage litt snop som hun kunne ha med. Så idag ble det 3 ulike ting:

1. Hekser av marshmallow 2. Frankenstein av marshmallow 3. Frankenstein av kvikk lunsj


Her er noe av det jeg brukte. Sukkeret som er grønt har jeg farget med konditorfarge dagen før.

Melisen er også farget.


Smør på litt sirup, eller karamell saus på marshmallowen og dypp så i sukkeret.


Fest på noen lakris lisser til ører og munn, og en sjokoladepralin til hår 🙂


Her har jeg smurt på melisglasur og festet noen lakris lisser til ører og munn.

Sjokoladesaus til hår og øyne.


Heksene gjorde jeg samme som med frankenstein, men tok ikke sukker rundt hele.

Jeg lagde øyne av melis og lakris lisser til munn. Hatten er pikekyss som jeg lagde igår.

Da er det bare å la de stå til tørk!

Lykke til.

 

2 kommentarer
    1. endelig,,,dette blir gøy,,,regner med at shopping guiden i Florida kommer med også,,klem og lykke ti sier:

      åh,,,så fine dem ble,,,superflink er du <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg