A girls life: be creative, food, shopping and travelling, blogg verden!

Jaja da er det i gang, skal ikke love å oppdatere noe hver dag. Men det jeg ønsker å formidle på denne siden er ulike hobby sysler jeg driver med. Som f.eks gamle og nye oppskrifter i mat verden, jeg er jo kunst og håndverkslærer og dermed kommer det noen tips man kan gjøre med og uten barn. En annen ting som jeg er god på er shopping 🙂 Ønsker også å formidle tips i forhold til reising, så som dere skjønner skulle jeg egentlig hatt overskriften på dette innlegget som min blogg : A girls life ? be creative, food, shopping and traveling. Men så ble det rett og slett “bare” ninastips 🙂

11 kommentarer
    1. Tusen takk for det alle sammen 🙂 gleder meg til å legge ut ting og tang som kan hjelpe og inspirere andre!

    2. Hei Nina! Gratulerer med blogg! Artig å kunne skrive og formidle tanker, ideer og tips. Blir spennende å følge med. Lykke til! 😀

    3. endelig,,,dette blir gøy,,,regner med at shopping guiden i Florida kommer med også,,klem og lykke ti sier:

      endelig <3 ser fram til dette her,,regner også med at det kommer noen shopping ideer i fra Florida også her <3 klem og lykke til

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg