Julekrans

Julekrans til dør eller som dekorasjon:

 

Det du trenger er å ta med deg en hagesaks og gå en liten tur. Langs veien i grøfta finner du masse fint.

Bl.a fant jeg masse mose, granbar, bregner, og kongler.

Så trenger du ståltråd og en hagesaks.

Hvis du vil ha på dekor så finner du noe av det du har, som du kanskje ikke bruker, eller kjøper noe nytt. En limpistol er greit å ha for å lime det fast.

Jeg så et tips fra Finn på godmorgen Norge om å bruke en kleshenger som base.

Det gjorde jeg og rundt denne basen tvinnet jeg litt silkepapir. Har du ikke det kan du bruke avispapir som du dusjer på litt vann.

Her har jeg tvinnet rundt silkepapir og sprayet med vann

Så legger jeg et lag med mose og tvinner rundt med ståltråd

Her har jeg laget en tynnere utgave med granbar 

Her er den ferdig dekorert, noe nytt og noe gammelt

Og her henger den på døra til mamma og pappa <3

 

Lykke til!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg