Blåbærgelè og vaniljepudding dessert.

Vi er 10 glade jenter som treffes en gang pr. mnd. Noen kaller det symøte, vi syr ikke så vi kaller det SUB 🙂 (sammen uten barn) Vi pleier da å servere en 3 retters, helst servere noe du ikke har laget før. Jeg ville da denne gangen prøve meg på en ny dessert. Siden vi skulle ha en tung middag, trengte vi en litt lettere dessert. Dette var desserten på jentekveld vi hadde.

Dette trenger du:

  • blåbær
  • blåbærgelè
  • vaniljepudding
  • vinglass

Putt blåbær oppi vinglass som ligger litt på siden

Jeg brukte en isterningsform til å lage hjerter som jeg skal dekorere med tilslutt.

Slik stablet jeg vinglassene

Hell oppi blåbærgelèn i glassene

Settes til kjøling

Disse er ferdig kjølet

Lag vaniljepudding og hell oppi glasset

Dekorer med et hjerte på toppen

God dessert 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg